Tip of the week: changing a custom field option

Tip of the week: changing a custom field option

4 de septiembre de 2012
Tip of the week: changing a custom field option

With Zendesk you can create a wide range of custom ticket fields: drop-down lists, text, multi-line text, etc. One of the most frequently used custom fields is the drop-down list.

Sometimes the wording of your drop-down field options is not exactly what you wanted, so you may want to edit them across your entire Zendesk. And you can do it by simply changing the wording of your drop-down field options. However, there is one important thing that you should always bear in mind when doing so: never edit the tags of your field options.

Check out our latest tip of the week to find out how to change a custom field option!

La cantidad de información para absorber es enorme.

Suscríbete al boletín y léelo a tu propio ritmo.

Ingrese una dirección de correo electrónico válida
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

¡Bienvenido al club!

Algo ha salido mal. Vuelve a intentarlo más tarde.