Zendesk Announces Date of Fourth Quarter and Full Fiscal Year 2018 Financial Results

SAN FRANCISCO– Zendesk, Inc. (NYSE: ZEN) today announced that it will release financial results for the fourth fiscal quarter and full fiscal year ended December 31, 2018, following the close of the U.S. markets on Tuesday, February 5, 2019. In conjunction with its earnings press release, the company will post a detailed shareholder letter to its Investor Relations website https://investor.zendesk.com.

Zendesk will host a conference call to answer questions at 2:00 p.m. Pacific Time (5:00 p.m. Eastern Time) on Tuesday, February 5, 2019. A live webcast of the conference call will be available at https://investor.zendesk.com. The conference call can also be accessed by dialing 833-287-0801 or +1 647-689-4460 (outside the U.S. and Canada). The conference ID is 2737549. A replay of the call via webcast will be available at https://investor.zendesk.com or by dialing 800-585-8367 or +1 416-621-4642 (outside the U.S. and Canada) and entering passcode 2737549. The dial-in replay will be available until the end of the day on February 7, 2019. The webcast replay will be available for 12 months.

Acerca de Zendesk

Las mejores experiencias de los clientes se crean con Zendesk. Nuestros productos para atender al cliente e interactuar con él son avanzados y flexibles, y pueden crecer con cualquier negocio. Zendesk presta sus servicios a empresas de centenares de industrias y tiene más de 125.000 cuentas de pago que ofrecen servicio y soporte en más de 30 idiomas. Con sede en San Francisco, Zendesk mantiene 16 oficinas en Norteamérica, Europa, Asia, Australia y Sudamérica. Más información en www.zendesk.es.

Descargo de responsabilidad
Los comunicados de prensa contenidos en esta sección del archivo se suministran únicamente para fines históricos. La información contenida en cada comunicado de prensa es precisa solo en la fecha en la que cada comunicado de prensa se emitió originalmente. Zendesk, Inc. rechaza cualquier obligación de actualizar la información contenida en tales comunicados de prensa tras su fecha de emisión.