Inicio
Embeddables
Detalles
Website Feedback Widget

Website feedback widget

User feedback. It's crucial. It's free. So why is your customer so stingy with it?
Non-disruptive website feedback widgets
You know why. Because none of us have the time or energy anymore. We all do it...close that annoying little pop-up window that's asking for our feedback...and none of us look back.

So how do we get real feedback? Integration baby. By using feedback and support widgets embedded right into your app or website. These discrete little widgets collect, improve, and disseminate customer information with a simple click—without ever disrupting the user.

Here's where the magic happens

Zendesk Embeddables allow businesses to put help right at their customers’ fingertips. With Embeddables, companies can gather feedback, reach out and offer support, provide information, or start a conversation. And because it’s so seamlessly integrated into the mobile app or web page, the experience feels magical.

The mobile SDK and the Web Widget are powerful tools, but some developers still want to go further. That’s why Zendesk provides a REST API for more freedom and advanced customization. Our API has over 400 endpoints, allowing you to build—from scratch—the native support experience you want in any device, product, or application.

Soporte incrustado a tu manera

El soporte en el sitio web puede funcionar de la manera más conveniente para cada uno. El Web Widget puede combinar búsquedas en la base de conocimientos, emplear formularios de contacto o usar Zendesk Chat.

Sugerencias inteligentes para ahorrar tiempo

En lugar de obligar a los clientes a hacer búsquedas o a salir del sitio web para obtener ayuda, el Web Widget les presenta artículos relevantes de la base de conocimientos en el momento que lo necesitan.

Una experiencia de soporte perfecta

El Web Widget está optimizado para proporcionar una experiencia de usuario sencilla, sin importar si un cliente utiliza un equipo de escritorio o un dispositivo móvil. También se traduce al idioma del cliente basándose en la configuración del navegador.

Immerse yourself. Take Zendesk for a free spin.