An Update to Your Ticket Request System Might Just be the Ticket

The best things are beautifully simple. The clear blue sky, a single rose, the first snowflake, your ticket request system....no wait, what? The words ticket request system, for most, conjure fear, anger, frustration. Today's customer management systems and software help manage customer issues before they start.

Come see how Zendesk Support can apply the words, ticket request system – it might just be the right ticket to customer success.

Simplify

Las relaciones con los clientes pueden ser complejas, pero las herramientas para manejarlas no tienen por qué serlo. Zendesk Support es intuitivo y fue creado teniendo en cuenta a los agentes de atención al cliente. La instalación solo lleva unos días, no meses, lo que significa que hay menos necesidad de capacitar a los agentes y los equipos se sienten más contentos en general.

Disfrute las ventajas

Zendesk Support permite ver claramente las interacciones con el cliente lo que sirve para ajustarse mejor a sus necesidades. Y eso es importante porque para ofrecer una atención personalizada, el contexto es importante. Con las capacidades de análisis del cliente y de aprendizaje automático, es posible entender y predecir la satisfacción del cliente, medir el rendimiento y hacer que los datos revelen información útil.

Llega la hora de la solución

Check out what a beautifully simple ticket request system can look like:
  • Access all relevant data from a single spot
  • A true multichannel ticket management system
  • Initiate process triggered by ticket changes or time-based conditions
  • Dynamic request forms quickly give agents the right context, so they’re prepared to offer personalized customer support

Elija el plan de Zendesk que más le convenga.