Which questions should you ask a potential vendor?

Choosing a vendor for your customer support solution can be tricky and time-consuming. To help select the right solution for your business needs, consider the pain points of your current system or what you’d prioritize in a new system. Then, follow the prompts to reveal a relevant list of questions to ask potential vendors.

Illustration: Customer Service Desk
Empezar Empezar

Which questions should you ask a potential vendor?

1 of 3

Logo: Zendesk
Shaking up your channel mix can help you accommodate increasing customer volume, and a great support product will allow you to easily make channel changes to improve your team’s efficiency.

Here are some questions to ask:

    Download the full list of 50+ questions to help select your support software.

    Escribe tu nombre
    Escribe tus apellidos
    Ingrese una dirección de correo electrónico válida
    Selecciona tu país

    Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

    Escriba el nombre de su empresa
    Selecciona el número de empleados
    Seleccione el sector en el que trabaja
    También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
    Selecciona una opción

    Aquí lo tiene.

    Tu material está listo.

    Descargar

    ¡Huy!

    Lo sentimos, parece que algo ha salido mal por nuestra parte. Haz clic a continuación para descargar el material.

    Descargar

    Estamos enviando tu solicitud... espera un momento