CCW special report: knowledge management

The level your organization performs at can often depend on how effective your knowledge management system is. Unfortunately, without the right tools, knowledge management can be a tiresome process. Your team might spend a large portion of their time maintaining information, but ineffective search and classification tools make it difficult to find specific pieces of data. Add in fragmented workflows and unclear objectives, and your knowledge management system might be holding you back rather than propelling you forward.

With a more intelligent knowledge management system, your agents can find exactly what they need, while AI can guide users towards the content they're looking for. Administrative tasks are automated, and streamlined workflows make life easier for content managers and creators. Most importantly, a single source of knowledge for all of your systems ensures that every agent, user, and bot is on the same page, every time.

Llene el formulario siguiente para leer el informe técnico completo:

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Thanks! Here is your copy of the report.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento