From support analytics to customer analytics: data is your competitive advantage

Did you know that companies who leverage customer analytics can outperform their peers by up to 85% in business growth*? In today’s hyper-competitive world, it’s more important than ever to measure, analyze, and optimize every aspect of the customer experience your support team provides customers.

Join the Zendesk Product Marketing team as they discuss ways to get the most out of Zendesk Insights so your team can:

  • Keep a closer eye on key operational metrics such as first reply time or one-touch tickets
  • Dig deeper into the drivers of a high (or low) satisfaction score
  • Best track bugs, feature requests, or other custom metrics that are important to your business

After this 30 minute webinar, you’ll leave with more knowledge about Zendesk Insights, new ways to analyze your customer data, and how analytics can help you optimize your customer experience.

Watch now!

*McKinsey, March 2017

Rellena el formulario siguiente para ver el webinar

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Gracias por registrarte. Te enviaremos un correo electrónico de confirmación con un vínculo para el webinar, o bien, haz clic aquí para verlo ahora.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento