Customer service trends: faster, cheaper, and more human

Customers want service that is both fast and human. Those two ideas might seem at odds with each other, but the customer is always right. Right?

You don't have to take our word for it, hear from the experts at Forrester Research. Hear from Ian Jacobs, Principal Analyst at Forrester, as he dives into an array of issues having an impact on today's customer support organizations.

In this webinar, we cover:

  • The current state of marketing dynamics
  • The growth and complexity of channel proliferation
  • Customer service trends having a new impact
  • Leveraging AI to combat mediocrity

Ver ahora

Thanks for registering! Check your inbox for an email with your unique link to the webinar or click here to watch now.

Rellena el formulario siguiente para ver el webinar completo

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento