The mysterious case of ticket X

Customer service can seem like a scary endeavor. There are ghastly tickets out there in the night, just waiting to strike at the very heart of your support team. Some suck up your time and energy. Others are known to take a vicious bite that festers, threatening to infect your entire team.

Within this tomeThe Mysterious Case of Ticket X are tales of some of the more devilish tickets our team has encountered. It is our hope that by becoming acquainted with these tickets—and the agents we dispatched to deal with them—you too will be prepared to face any monstrous ticket. Only then shall you earn the vaunted "Yes, I was satisfied" response from the ticket's creator.

Rellena el formulario siguiente para ver la guía

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Read the full guide The Mysterious Case of Ticket X 

Get a taste of what the guide has to offer with this SlideShare: "Ticket Monsters of Customer Service"

Continuar leyendo

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento