How to Deliver Better Customer Service This Year

Watch our recent webinar, featuring Forrester analyst Kate Leggett, that will offer concrete ways to assess your current customer service team and capabilities to find opportunities to improve. Learn how to gain executive buy-in, build stakeholder consensus, manage agents more effectively, and select the right technology to create loyal customer experiences.

Ver ahora


VP, Principal Analyst Serving Application Development & Delivery Professional. Kate is a leading expert on customer relationship management (CRM) and customer service strategies, maturity, benchmarking, governance, and ROI. She is an accomplished public speaker and frequently presents at industry events such as CRM Evolution. She has been published in The Wall Street Journal, Forbes magazine, and industry publications such as CRM Magazine, KM World, and Destination CRM.

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.

Rellena el formulario siguiente para ver el webinar completo

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento