Delivering SMS support with Text from Zendesk, featuring rapidly-growing startup Favor

On-Demand with Evan Aldrich and Ryan Nichols

With the growth of mobile apps and the on-demand economy, consumers now expect to have the ability to text companies for support. In fact, 52% of consumers would prefer to text support instead of their current form of communication.

Favor Delivery provides on-demand delivery services in 20 cities across the US and Canada, where it is the best rated delivery service. And text messaging—a quick, convenient way for their busy mobile customers to get help—is Favor's most popular support channel.

Join Evan Aldrich, Head of Customer Support at Favor, and Ryan Nichols, General Manager of Zendesk Talk, to learn:

  • Why text support is an essential support channel
  • How Favor provides text support at scale
  • What to expect when your team introduces text support

Rellena el formulario siguiente para ver el webinar

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento