How Harry’s built a world-class customer support team with Stella Connect and Zendesk

Watch this webinar to get a behind the scenes look at how Nick Martin of Harry’s — a leading shaving and men’s care brand — uses the combination of Stella Connect and Zendesk to improve agent engagement and performance and drive a better customer experience.

In this webinar, you will:

  • Learn the importance of having robust customer feedback data and seamless methods to collect that data
  • Hear about how Harry’s rolled out an agent coaching and QA program that improved overall CSAT / CES
  • Understand how you can leverage customer service to drive product innovation
  • Learn more about the leading customer support solutions from Stella Connect and Zendesk and how they are leveraged by Harry’s

Ver ahora

Rellena el formulario siguiente para ver el webinar

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Thanks for registering! Check your inbox for an email with your unique link to the webinar or click here to watch now.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento