Optimizing the customer experience with Le Tote

Delivering a seamless omnichannel customer experience is critical to increasing conversions and driving customer loyalty. Research shows that 87% of customers think brands need to put more effort into providing a seamless customer experience.

Join Zendesk for a fireside chat with Le Tote and Trustpilot to learn how businesses can provide customers with an effortless, omnichannel experience that differentiates their brand.

In this webinar, we will cover:

  • What defines successful omnichannel marketing and customer service
  • How Le Tote is growing their business and driving customer loyalty
  • Why 2018 is a big year for omnichannel
  • How you can apply the learnings from Le Tote for your own success

Rellena el formulario siguiente para ver el webinar

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Thanks for registering! Check your inbox for an email with your unique link to the webinar or click here to watch now.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento