How Squarespace surpasses customer expectations with 24/7 self-service support

Join Director of Product Solutions, Eric Clay, from Squarespace, a popular web and e-commerce platform powering millions of businesses, alongside Zendesk’s VP and General Manager, Jason Maynard, on a conversation around the rapidly shifting nature of customer support and how self-service can make or break business in a direct-to-consumer world.

Learn how the next generation of businesses leverage self-service and AI to scale while proactively creating positive customer experiences (CX) and decreasing overhead.

In this 55 minute webinar you will:

  • See how the Internet is reshaping and increasing customer expectations rapidly
  • Learn how Squarespace reduces costs while also improving CX by investing in self-service
  • Gain knowledge management best practices to elevate your self-service experience and meet customer demands

Ver ahora

Rellena el formulario siguiente para ver el webinar

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento