What’s new at Zendesk: March 2018 – Asia Pacific

We’ve recently added a number of new features that make it easier to customize the agent experience, gain additional insight into your team's performance, and serve customers more intelligently.

Join the Zendesk Product Marketing team and a special guest from our Product Management team for an in-depth look at what's new in your Zendesk. In this 45 minute webinar, we’ll discuss the latest features we’ve released and tips on how you can start using them.

Here’s a sneak peek of what we’ll cover:

  • New ways to drive support efficiencies by surfacing relevant apps to your agents with App Permissioning
  • Intelligent ways to serve your customers in new places and languages with Answer Bot
  • How to keep a close eye on team performance with Agent Status Metrics for Chat and Agent Analytics in Message
  • Ways to integrate data from Zendesk Talk and build your own wallboards with our new Dashboard API

Check out our What’s New page to get more details about our latest product releases.

Rellena el formulario siguiente para ver el webinar

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Thanks for registering! Check your inbox for an email with your unique registration confirmation or click here to watch now.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento