Enterprise Benchmark: Comparing your customer service against other enterprises

As a customer support leader, you’ve probably wondered: “How does our department stack up against our peers?” This webinar will answer that question and more with actual benchmark metrics, based on customer service interactions from more than 45,000 companies crowdsourced into the Zendesk Benchmark.

You will learn first hand how enterprises are split between two major profiles based on the different ways they provide customer service.

Those two groups are:

  • Digital Transformers - established organizations working to modernize and scale their support beyond traditional channels like e-mail
  • Digital Natives - fast-growing firms who lean on live channels like social media and chat to scale

Whether you’re a Digital Transformer or Digital Native, watch this webinar to:

  • Compare how your support team is doing via benchmark metrics
  • Hear examples of customer service leaders that stand out from the rest
  • Learn data-backed best practices to take your customer service to the next level

Ver ahora

Rellena el formulario siguiente para ver el webinar

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento