Zendesk on Zendesk: How we expand support beyond customer service

Available On-Demand with Ben Collet, Katherine Cavanaugh, and Dan Bellenbaum of Zendesk

Have you ever wondered how we leverage our own products here at Zendesk? In this series, we’ll provide a behind the scenes look at the many ways we put our own tools to use.

Join Ben Collet, Zendesk’s own Global Director of Customer Advocacy, in conversation with leaders from our sales and finance departments about how they’ve created a seamless cross-departmental experience for our customers, such as fielding:

  • Product questions
  • Sales inquiries
  • Billing adjustments
  • And other operational requests

During this webinar we’ll discuss how unifying these departments within one platform has led to a more efficient and satisfactory experience for our customers while also increasing employee productivity.

We’ll also share a few tips we’ve learned while bringing additional teams into our Zendesk Support instance for you to consider as you do the same.

Ver ahora

Rellena el formulario siguiente para ver el webinar

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento