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ITSM Ticketing Tools

ITSM ticketing tools

Bring it all together with ITSM ticketing tools
Ready for a help desk that takes a comprehensive ITSM approach? How about a service desk that automates the entirety of the organizations activities, policies, structures, and processes? We have turned the corner on easy-to-use ITSM, asset, incident, and problem management ticketing tools.

Zendesk Support help desk is beautifully simple. It automates tracking, prioritizing, solving customer support tickets. Support has been built (and rebuilt and rebuilt) with the CMDB concept at its core. We make it simple to combine critical assets such as information systems, on-premise information, third party business apps, self-service, and workflows into a single interface.

Todo el mundo estará contento

Agents are happy when they're at their best and they’re at their best when they have effective tools for collaboration, information, and automation. Support streamlines service desk operations with time-saving tools that help you get straight to what matters most – better customer service and more meaningful conversations.

Help desk harmony

Reglas de negocio

Inicie procesos desencadenados por cambios en los tickets o condiciones temporales. Comience con nuestras mejores prácticas (ya integradas) y haga los cambios necesarios para ajustarse a cualquier flujo de trabajo, desde el más sencillo hasta el más complejo.

Macros

Create and share macros in order to quickly respond with a standard response and set of actions to common service requests.

Vistas

Las vistas personalizables permiten que los agentes vean sus colas en función del estado del ticket, el agente asignado, el grupo y otras condiciones.

Formularios de ticket

Gracias a los formularios de solicitud dinámicos, los agentes pueden tener rápidamente el contexto apropiado y ofrecer atención al cliente personalizada incluso antes de que comience la conversación.

Al día

Coordine los esfuerzos del equipo a través de los horarios comerciales programados, el seguimiento del tiempo y los SLA medidos al minuto para que no se le escape nada.

Colaboración

Los agentes pueden enviar copias (CC) a sus colegas y compartir información usando notas internas en los tickets. La edición en vivo muestra quién está viendo un ticket y los cambios que hacen en tiempo real.

Complete the circle. Connect your service management, IT service management, incident management, knowledge management, asset management, and change management via an ITSM leader.

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Te explicaremos de qué se trata la familia de productos y responderemos todas las preguntas que tengas sobre Zendesk.

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