Debunking the myths of omnichannel customer experience – Europe

Available On-Demand

Acerca de

If you have found yourself thinking the following – this webinar is for you.

● Omnichannel is just a buzzword
● Different channels should be kept separate
● More channels = more problems
● There is no way to measure the benefits
● Omnichannel transformation is complex

We’re out to prove that “Omnichannel” isn’t just another buzzword and we’ve enlisted some help. Sam Goff of Magnolia (the online interiors marketplace by Chip and Joanna Gaines) joins Dave Dyson & Mark Bloom of Zendesk, to break down the five biggest myths about omnichannel and prove that it’s not just a fairy tale.

Watch now!

Complete the form below to view your webinar:

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
Selecciona tu país
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento

Speakers

Sam Goff

Sam Goff serves as Guest Services Manager at Magnolia, where he ensures his team and guests feel right at home. From 2015 to today, Sam has watched Magnolia experience rapid growth in popularity, employees and, you guessed it, tickets!

Mark Bloom,

Mark Bloom, Director of Omnichannel Product Marketing for Zendesk, drives Omnichannel messaging, positioning and GTM activities, in addition to presenting at trade shows and symposiums.

Dave Dyson

Dave Dyson is a Senior Customer Service Evangelist at Zendesk's headquarters in San Francisco.

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.