How to enable smart self-service – Europe

Available On-Demand

Acerca de

Zendesk Support works together with Guide to make self-service smarter. Guide tracks activity and sends it to Support as contextual insights that help agents analyze customer activity and solve tickets faster and with more relevant answers.

Hear how the international transportation network company Taxify use Zendesk to offer precise and smart solutions for millions of customers around the World.

Join Zendesk’s Benjamin Keyser, Director of Zendesk Guide, and Taxify’s Toby Humphrey, CS Product Manager, as they discuss:

● How the knowledge base enables self-service
● The primary use of the knowledge bases and help centers
● The management of content and how to keep it up to date
● What data to identify performance gaps, trends, and underlying issues

Complete the form below to view your webinar:

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
Selecciona tu país
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento

Speakers

TOBY HUMPHREY

Product Manager - Taxify

Benjamin Keyser

Director of Zendesk Guide

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.