Scale your support operations with Zendesk

Available On-Demand

Acerca de

Tune into this webinar to hear Zendesk Director of Product Marketing, Abhiroop Basu, give an inside look into what’s new and upcoming with customer service trends and how the Zendesk Support Enterprise plan provides you the tools to help you adapt.

Hear a candid walkthrough of the evolution of customer expectations, how to set up your customer support operation for long-term success, and how to get the most out of the advanced functionality in the Support Enterprise plan including the ability to:

● Connect the right agent with the right ticket using skills-based routing
● Store and connect your own data sources to Zendesk
● Create multiple ticket forms to get the right customer information

In these 30 minutes, you’ll walk away with tips and tricks on how to get the most out of Zendesk Support so that you can take your support operations to the next level.

Watch now!

Complete the form below to view your webinar:

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
Selecciona tu país
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento

Speaker

Abhi Basu

Abhi Basu is a Director of Product Marketing at Zendesk who works with some of Zendesk’s largest customers to help them create the best experiences for their customers.

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.