Customer Service Trends – Faster, Cheaper, and More Human – Europe

Available On-Demand

Acerca de

Customers want service that is both fast and human. Those two ideas might seem at odds with each other, but the customer is always right. Right?

You don’t have to take our word for it, hear from the experts at Forrester Research. Hear from Ian Jacobs, Principal Analyst at Forrester, as he dives into an array of issues having an impact on today’s customer support organizations.

In this webinar, we cover:

● The current state of marketing dynamics
● The growth and complexity of channel proliferation
● Customer service trends having a new impact
● Leveraging AI to combat mediocrity

Complete the form below to view your webinar:

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
Selecciona tu país
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento

Speakers

Ian Jacobs

Ian Jacobs - Principal Analyst, Forrester

Mark Bloom

Mark Bloom - Dir., Product Marketing, Zendesk

Gracias por registrarse. Se le enviará una confirmación con un vínculo al webinar por correo electrónico.