The Future of eCommerce Customer Support Webinar Series

Acerca de

Part 2: Create Best-in-Class Customer Support with Zendesk and Shopify

Available On-Demand – Register to receive a link

Learn how to integrate Shopify and Zendesk to create a harmonious customer support organization. Shopify experts will discuss trade secrets and show an in-depth demo of the Zendesk support instance working together with the Shopify app.

Part 1: How to Build Omnichannel Customer Support Using the Bombas and Shopify Strategy

Available On-Demand – Register to receive a link

Uncover and understand how to use the hidden secrets behind Bombas’ success, so you can make them your own. We’ll hear first-hand experiences from Drew Stadler, Vice President of Customer Happiness at Bombas.

Complete the form below to view your webinar:

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
Selecciona tu país
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Thanks for registering! Check your inbox for an email with your unique registration confirmations.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento

Thanks for registering! Check your inbox for an email with your unique registration confirmations.