What’s New at Zendesk: September 2018 – Europe

Available On-Demand

Acerca de

This quarter’s What’s New webinar is all about the agent. Join the Zendesk Product Marketing team — and a special guest from our Guide Product Leadership — to learn how our new features will allow agents to deliver faster, more seamless support.

In this webinar, we’ll show you how to:

● Customize with Contextual Workspaces so agents have the right tools for each ticket
● Supercharge agent efficiency and reduce workload with the Answer Bot SDK and Rapid Resolve
● Optimize your Zendesk with Closed Preview Apps and Custom Resources
● And… Chatbots. ‘Nuff said.

And don’t forget to check out the What’s New page to get more details about our latest product releases.

Complete the form below to view your webinar:

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
Selecciona tu país
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Thanks for registering! Check your inbox for an email with your unique link to the webinar or click here to watch now.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento

Speakers

Cheryl Neoh

Cheryl Neoh is a Product Marketing Manager at Zendesk who focuses on market strategy. She gets her kicks out of following industry trends and helping internal teams navigate the competitive landscape.

Jason Maynard

Jason Maynard es VP, gerente general de Guide y productos de datos de Zendesk. Es líder de un equipo que crea productos diseñados para desenmarañar la complejidad de las relaciones con los clientes a través de los datos.

Emily Vince

Emily Vince es gerente sénior de marketing de productos en Zendesk, especializada en Zendesk Talk. Le encanta ayudar a los equipos de servicio de atención al cliente a mejorar su oferta de soporte en el canal más personal: el teléfono.

Polomi Batra

Polomi Batra es gerente de marketing de productos para Zendesk Chat. Su equipo crea productos para conectarse con los clientes de manera rápida y receptiva.