MessageBird Chat

Send and receive SMS and chat messages from within Zendesk

(4)
Preview image of app

Combine the power of Zendesk with MessageBird to streamline, automate and analyse your customer support. This integration enables customers to contact you on all of their favourite platforms while your agents can reply from just the one service - Zendesk.

Key features
  • Bring all communication channels into your Zendesk view
  • Supports Facebook Messenger, WeChat, Telegram, LINE and SMS
  • Reply to customers from within your ticket workflow
  • Automatically convert new conversations into tickets
  • Receive rich media messages from within Zendesk
  • See what platform a customer has contacted you on with channel avatars
What you'll need
  • A MessageBird account

Detalles de la aplicación

Funciona con
Support
total de instalaciones
100+
Autor
MessageBird
Versión
3.0.1
Precio (USD)
Free to install
See pricing details

Las aplicaciones se instalan directamente en su cuenta

Lo que dice la gente

3.0

(4)

¿Tiene instalada la aplicación?

Nos gusta recibir comentarios. Sea el primero en escribir una reseña.

Consiga su aplicación en el Marketplace

Descubra lo que hace falta para que su aplicación llegue a las estanterías digitales