Ir directamente al contenido principal

Acuerdo de Servicios de Suscripción del Revendedor

We have updated the Terms of Service applicable to the customers of Zendesk resellers which we now refer to as the “Subscription Services Agreement.” If You are a new Subscriber, then this Subscription Services Agreement will be effective as of December 2, 2019. If You are an existing Subscriber, We are providing You with prior notice of these changes which will be effective as of January 2, 2020. For a prior version of Our Subscription Services Agreement, please click here.

ACUERDO DE SUSCRIPCIÓN DE SERVICIOS
APLICABLE A LOS CLIENTES DE LOS REVENDEDORES DE ZENDESK

You (“Subscriber,” “You,” “Your” or related terms) are acquiring a subscription to a Service (as defined below) operated by Zendesk from an unrelated third party authorized to sell such subscriptions (“Reseller”) under a separate agreement with Zendesk (“Reseller Agreement”). In addition to any terms and conditions related to Your use of the Service pursuant to any agreement by and between You and the Reseller, this Agreement contains the terms and conditions that govern Your access to and use of the Service. Zendesk is an express beneficiary of this Agreement, and in acquiring a subscription to the Service, You expressly acknowledge and agree that Zendesk shall have the right to enforce this Agreement against You and that this Agreement constitutes the entire agreement and supersedes any and all prior agreements between You and Zendesk with regard to Your subscription to the Service or Your access to or use thereof under this Agreement and Your agreement between You and the Reseller.

Al aceptar este Acuerdo, ya sea mediante el acceso a un Servicio o su uso, o bien, al autorizar o permitir que cualquier Agente o Usuario final acceda a un Servicio o lo use, Usted se compromete a acatar este Acuerdo desde la fecha de dicho acceso al Servicio o uso del Servicio (la “Fecha de entrada en vigencia”). Si está celebrando este Contrato en nombre de una empresa, organización u otra entidad legal (una “Entidad”), acepta este Contrato para esa Entidad y declara a Zendesk que usted tiene la autorización para vincular dicha Entidad y sus Afiliadas a este Acuerdo, en cuyo caso los términos “Suscriptor”, “Usted”, “Su” o un término relacionado en mayúsculas en este documento se referirán a dicha Entidad y a sus Afiliadas.Si Usted no tiene dicha autorización o si no está conforme con este Acuerdo, no debe usar ni autorizar ningún uso de los Servicios.

Índice:

Términos y condiciones generales:

  1. Acceso a los servicios
  2. Uso de los servicios
  3. Cancellation and Termination
  4. Información confidencial
  5. Propiedad y seguridad de los datos de servicio
  6. Prácticas de privacidad
  7. Suspensión temporal
  8. Servicios no proporcionados por Zendesk
  9. Pruebas gratuitas
  10. Servicios beta
  11. Derechos de propiedad intelectual
  12. Declaraciones, garantías y renuncias de responsabilidad
  13. Indemnización
  14. Limitación de responsabilidad
  15. Notice of Data Practices
  16. Cesión, acuerdo integral y enmienda
  17. Separabilidad
  18. Export Compliance and Restrictions
  19. Relaciones de las partes
  20. Notificación
  21. Ley aplicable
  22. Disposiciones de uso final del gobierno federal
  23. Anti-Corruption
  24. Continuidad contractual
  25. Definiciones

Términos y Condiciones Complementarios:

  1. Exhibit A: Service-Specific Terms
  2. Exhibit B: Region-Specific Terms
  3. Exhibit C: Consulting Services

GENERAL TERMS AND CONDITIONS

SUPPLEMENTAL TERMS AND CONDITIONS