Ticket Field Manager

Allow an admin to configure ticket fields to be required, hidden, or made read-only.

(11)
Preview image of app

The Ticket Field Manager app enables an administrator to quickly hide, require, or make read-only certain ticket fields in the agent interface.

Some of the fields available include:

  • requester
  • assignee
  • collaborator
  • sharedWith
  • status
  • ticket_form_id (the ticket form dropdown)
  • tags
  • type
  • priority
  • problem
  • custom_field_ID (e.g. custom_field_1234)

By enabling this app, you agree to the Built by Zendesk Terms of Use.

Detalles de la aplicación

Funciona con
Support
total de instalaciones
3500+
Autor
Zendesk
Versión
2.2.3
Precio (USD)
Free

Las aplicaciones se instalan directamente en su cuenta

Lo que dice la gente

3.0

(11)

¿Tiene instalada la aplicación?

Nos gusta recibir comentarios. Sea el primero en escribir una reseña.

Consiga su aplicación en el Marketplace

Descubra lo que hace falta para que su aplicación llegue a las estanterías digitales