Optimize your self-service with the right metrics

Analytics work hand-in-hand with your self-service, providing the data you need to build better experiences for both customers and agents. Real-time data about which content is being used—where, when, and by whom—helps you identify where the team is knocking it out of the park, as well as opportunities for improvement.

It's a two-fold process: Having the data in hand, and then using it to drive your self-service decision-making. In this downloadable guide, we'll go over how to:

  • Analyze common requests and identify where AI can help
  • Identify most-linked articles to drive organizational process change
  • Keep a close eye on search results—especially those that don't return answers
  • Increase CSAT or meet SLAs more with data and info from the knowledge base
  • Track agent engagement and make it easier for everyone to contribute

Rellena el formulario siguiente para ver la guía

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Gracias. Esperamos que disfrutes de la lectura.

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento