IT Service Desk Scorecard

Evaluating a new tool for your IT service desk can be a daunting task, and finding the right solution for your organization means finding one that fits the needs of your team and your end-users. We've created a handy scorecard that outlines some of the must-haves your IT service desk tool should provide, including:

  • Great user experience
  • Easy-to-use agent interface
  • Ease of administration
  • Ability to seamlessly collaborate
  • Easy request fulfillment
  • Effective incident, problem, and change management
  • Self-service options and knowledge management
  • Robust reporting and analytics
  • Integrations with your existing business apps
  • Stellar product performance
  • Strategic partnership and support

Please complete the form below to download the Excel file to help guide your evaluation process as you test and compare different IT service desk tools.

Get a preview of the scorecard here.

Llene el formulario a continuación para ver el material

Escribe tu nombre
Escribe tus apellidos
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Escribe un número de teléfono válido
Selecciona tu categoría profesional
Selecciona tu departamento

Casi hemos terminado. Solo háblanos un poco de tu compañía.

Escriba el nombre de su empresa
Selecciona el número de empleados
También deseo recibir correos electrónicos esporádicos de productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Selecciona una opción

Lo sentimos, algo no ha funcionado bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud... espera un momento