Employee experience: How consumer expectations are shaping the workplace

5 fun facts about omnichannel support

Other vendors to consider for modern analytics and BI

Four best practices for implementing extreme customer self service

Cómo la inteligencia artificial está mejorando la experiencia del cliente

Optimizing interactions to provide the customer experience of tomorrow

Mediaocean empowers better customer support teams and content with Zendesk

Quantifying the business impact of customer service

Por qué el soporte omnicanal no es una leyenda

Comentarios del cliente: cómo escuchar lo que le dice

Análisis
<5 min.

Los 3 tipos de métricas importantes de la atención al cliente

Proactive support: The right way to engage

La guía de procedimientos para el soporte omnicanal

Colecciones
5-10 min.

Agility and the total cost of the customer experience

Su base de clientes está creciendo, pero ¿su autoservicio crece al mismo ritmo?

Chat
<5 min.

Cómo el chat en vivo ayuda a los negocios y consumidores

Zendesk Benchmark: cómo pueden innovar y evolucionar las empresas nativas digitales de rápido crecimiento

Zendesk Benchmark: cómo las compañías establecidas se benefician con la transformación digital

Customer effort: Work it, so your agents and customers don’t have to

Primeros pasos con Zendesk Guide: estrategias y buenas prácticas

Key benefits of integrated phone support

Implement a world-class customer service solution

The 16 Customer service skills of great customer service agents

1 2 3 4 5