Webinars
<5 min.

Optimizing the customer experience with Le Tote

Introducing the Repeat Customer podcast

Transforming Your CX Through Customer Service – Webinar Ft. Gartner

How to Deliver Best-in-Class Customer Self-Service – Americas

Cómo ofrecer un autoservicio de primera clase a tus clientes – Asia Pacífico

Cómo ofrecer un autoservicio de primera a tus clientes – Europa

Webinars
<5 min.

Cumplimiento del GDPR con Zendesk

What’s new at Zendesk: March 2018 – Europe

What’s new at Zendesk: March 2018 – Asia Pacific

What’s new at Zendesk: March 2018 – Americas

Webinars
<5 min.

The Future of eCommerce Customer Support Webinar Series

How Zola marries modern registries and compassionate customer service with Zendesk

Mejores prácticas para la administración del conocimiento

Moving from platform to best of breed

Forrester: Transform Customer Processes And Systems To Improve Experiences

How Zendesk scaled to 100,000 customers in 150+ countries: simply and beautifully

How LimeBike rides past the competition with a world class customer experience

How Dollar Shave Club implemented AI with Zendesk

Informe sobre la atención al cliente multicanal

IDC: Respaldo a las iniciativas que favorecen la experiencia del cliente

4 tendencias esenciales del comercio minorista para la época de vacaciones y fiestas navideñas de 2018

Novedades de Zendesk: noviembre 2017 – Europa

Novedades de Zendesk: noviembre 2017 – Asia Pacífico

Novedades de Zendesk: noviembre 2017 – América

1 2 3 4 5 6 7 8 9